מאות מתפללים ושני שרים התפללו בקבר יוסף בשכם

בנצי לייזרוביץ No Comments on מאות מתפללים ושני שרים התפללו בקבר יוסף בשכם

שר התרבות מיקי זוהר ושר המורשת עמיחי אליהו נכנסו עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ומאות מתפללים לקבר יוסף. השר מיקי זוהר: "יוסף לא וויתר על אחיו וגם אנחנו לא". השרים ודגן קראו לחזרה לקבר יוסף

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות מתפללים ושני שרים בממשלה נכנסו הלילה (בין רביעי לחמישי) לקבר יוסף בשכם תחת אבטחה כבדה. במהלך כניסתם התנהלו חילופי אש במחנה הפליטים בלאטה. שני פלסטינים נפצעו מאש צה"ל, אין נפגעים לכוחות הביטחון.

בין הנכנסים היו גם: שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שר המורשת הרב עמיחי אליהו, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ח"כ צבי סוכות וכן יו"ר הדסה אינטרנשיונל ישראל וגיבור ישראל בעל עיטור הגבורה סגן אלוף במיל' משה לוי.

ראש מועצת שומרון והשרים קראו לאחדות בעם ישראל ולחזרה לקבר יוסף.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "בחרתי לבוא דווקא הלילה לקברו של יוסף הצדיק משום שכולנו עדים למה שקורה כרגע בעם ישראל. עם ישראל בקרע גדול, ויוסף הצדיק היה זה שאיחה את הקרע, בין כל שבטי עם ישראל הוא בחר למחול על כל מה שעשו לו אחיו וראה את השלום בעם ישראל כדבר החשוב ביותר והראשון במעלה, האחדות בעם ישראל בסופו של דבר היא הכוח שלנו כאומה להיות חזקים ולנצח את האויבים הרבים שיש לצערי הרב לעם ישראל בהזדמנות הזו קורא לכל עם ישראל לאחדות לרעות הדדית לערבות הדדית משום שאין לנו ארץ אחרת אין לנו מדינה אחרת, לנו שום תחליף ולכן האחדות בינינו לבין עצמנו היא מקור כוחנו". השר קרא לחזרה לקבר יוסף ואמר: "עצוב לראות שכדי להגיע לכאן היינו צריכים כל כך הרבה כוחות צבאיים שישמרו עלינו על אף שהמקום הזה הוא נכס של עם ישראל הדבר הזה הוא אבסורד ואת זה נצטרך לתקן".

שר המורשת הרב עמיחי אליהו עשה את תפילת "מי שבירך" לחיילי צה"ל שהיו במקום, ולתושבי השומרון ואמר: "זכות גדולה להתפלל בציונו של יוסף הצדיק, השר היהודי הראשון בהיסטוריה. קבר יוסף הינו אחד המקומות החשובים ביותר למורשת עם ישראל, להגיע לכאן זה לזכות ולהתחבר לשורשים הכי עמוקים של העם שלנו, אנחנו מתפללים שנזכה להגיע ליום בו ישוב דגל ישראל להתנוסס כאן במקום תוך בטחון מלא לחיי המתפללים".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה למתנדבי מנהלת קבר יוסף של המועצה האזורית שומרון, לחיילי חטיבת שומרון ולמח"ט אל"מ שמעון סיסו, על הליווי והסיוע בכניסות לקבר יוסף.



0 תגובות